moma-house Ruilen en retourneren

Ruilen en retourneren

Gemakkelijk ruilen en retourneren
Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van het product. Ben je niet tevreden of had je toch een ander product nodig? We vertellen je graag hoe je een artikel ruilt of retourneert bij Haibu.

Je bestelling is binnengekomen maar je bent toch niet tevreden? Vervelend! Dit gaan we voor je oplossen. Van ons mag je het volgende verwachten:

  • Persoonlijk, professioneel en betrouwbaar advies.
  • 14 dagen bedenktijd na ontvangst van het product.
  • Bij een defect: je krijgt de tool in 90% van de gevallen binnen 3 weken werkend terug.
  • Een passende oplossing. Jij tevreden, wij tevreden!
  • Een artikel niet werkend of beschadigd bij het uitpakken? Maak gelijk een foto en neem contact op met de klantenservice, zodat wij het voor je kunnen oplossen.

Het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend-en betaalkosten) wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling, terugbetaald op je rekening. Voor de terugbetaling wordt geen kosten in je rekening gebracht. Haibu mag wachten met de terugbetaling totdat alle producten zijn ontvangen. Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor de verzending van de retouren.

Consument

Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van het product. Ben je niet tevreden of had je toch een ander product nodig? Dan is het mogelijk om zowel als Nederlandse of Belgische klant de producten retour te sturen met een vervoerder naar keuze.

Retouradres:

Haibu
Batterij 7
7141 JL Groenlo
Nederland

Let op: Verstuur de producten samen met de ontvangen pakbon en plaats deze in de verzenddoos.

PRO-klant - NL & BE

Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van het product. Ben je niet tevreden of had je toch een ander product nodig? Mocht je PRO-klant bij ons zijn, dan kan je via onze klantenservice gratis een retourlabel aanvragen.

100% je aankoopbedrag terug? Volg de richtlijnen!

Producten met een houdsbaarheidsdatum: bekijk en lees gerust de verpakking van een shampoo, conditioner, wax etc. maar maak het product niet open (i.v.m. de houdsbaarheidsdatum) als je het aankoopbedrag wenst terug te krijgen.
Tools/kappersbenodigdheden: haal de stijltang of föhn uit de doos, bekijk hem van alle kanten maar ga de tang niet gebruiken als je het volledige aankoopbedrag terug wilt krijgen.
Extensions: haal de extensions uit de verpakking om het artikel te bekijken en te voelen. Houd de extensions ook gerust bij je eigen haar om te bepalen of je de juiste kleur te pakken hebt. Maar hang/clip de extension niet in je haar i.v.m de hygiëne
Heb je de tools, kappersbenodigdheden of extensions toch gebruikt? We laten je er niet mee zitten! Je krijgt in de meeste gevallen 75% van het aankoopbedrag terug. Neem voor de zekerheid eerst contact op met de klantenservice*.

*Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen. *Sommige producten vallen onder een uitzondering. Wanneer de gesealde beschermverpakking van de Split-Ender, Zuka Cape Seal System of de Sibel Hairbuster haarstofzuiger is verbroken, kan dit product i.v.m. hygiene niet meer geretourneerd worden.

Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

Neem gerust contact op met onze hair en beauty professionals van de klantenservice.

Klacht

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via info@haibu.nl. Wij zullen je binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als PRO-klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor PRO-klanten via www.thuiswinkel.org.

Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.