Get to know the klantenservice! Wie helpt jou?
Bij de klantenservice van Haibu krijg je 7 dagen per week advies van professionals! We zijn bereikbaar via mail, telefoon, chat, WhatsApp of Facebook. Je krijgt dus niet alleen advies van mensen die er écht verstand van hebben, maar ook nog eens precies wanneer jij het nodig hebt!
Altijd passend advies
De medewerkers van de klantenservice hebben allemaal een cursus gehad vanuit AMI om kleuradvies te geven. Bovendien hebben een aantal medewerkers een kappersachtergrond en in een kapsalon gewerkt. Hierdoor weet iedereen genoeg om de klanten te voorzien van een passend advies!
De klantenservice geeft aan dat ze het liefst advies geven aan klanten, met name kleuradvies. Stuur achteraf vooral even een berichtje om te laten zien wat het is geworden, vinden ze leuk!
Advies aan kapsalons
Kapsalons komen vooral met vragen over een levering, zoals een levertijd of een kwijt geraakt pakket. De klantenservice zou het natuurlijk heel leuk vinden om salons meer advies te gaan geven. Dus kom je als kapper ergens niet uit? Stuur dan gerust een bericht naar de klantenservice van Haibu, zij kijken graag met je mee!
Voor de salon eigenaren is het goed om te weten dat ze de klantenservice ook altijd per WhatsApp een berichtje mogen doen. Zo hebben ze binnen 5 minuten antwoord. Ook mogen ze altijd bellen voor een telefonische bestelling.
De gekste vragen
De klantenservice krijgt best vaak gekke vragen, dit zijn een paar voorbeelden:
- Hebben jullie ook een schaar om de pony en de bikinilijn van mijn bonus kleindochter te knippen?
- Kan je blondeerpoeder zo op je hoofd strooien en licht het dan op?
- Ook zijn er rond de kerst en sinterklaas natuurlijk altijd mensen die een chat openen met de naam Sinterklaas of de Kerstman.